Bebeğim 3 ay 27 günlük 3 kilo 200 gram doğdu ama 3 aydan itibaren asla gece uykularımız yoktu sütüm vardı ama yaramıyordu emiyor ama doymuyor da bir türlü Ben de ebeye sordum Sağlık ocağındaki O da bebeğin kilosu iyi dedi ama ben Bebeğimi biliyorum açtı ve uyumuyor da açlıktan O yüzden mama aldım sadece yatmadan önce 1 biberon veriyorum Onun dışında da gün içinde emziriyorum bence anne olarak Bizler evladımızı daha iyi gözlemliyoruz