Kızlar esımle evlılıgımızın 2 yıldonumu 8 nisanda ve ben ne yapacagımı hıc bılmıyorum anlamam oyle seylerden gecen sene esım kutlamıstı bu sene ben bırseyler yapmak ıstıyorum ama hıcbır fikrim yok ne yapmamı onerırsınız tecrübeli annelerımızden fikirler tavsiyeler ıstıyorum sımdıden tesekkurler