Aliim aynen canım arkadaşlara katılıyorum her bebeğin gelişimi farklıdır 2 aylıkken benim bebeğimde ayakta duruyordu kısa süre de yoruluyordu ama 3 aylık şimdi gayet sağlam basıyo korkmana gerek yok ama tabi çok çabuk yoruluyorsa fazla da bebeği yormamak lazım