CananK Merhaba kızlar, Benim bebeğim 3 aylık. Emerken cuk cuk ses çıkartıyor. İlk başta damağına oturtamıyor zannettim ama yutkunurken sütün sesini duyuyorum. Gayet güzel damağına yapıştırmış tahminimce. Sizin bebekleriniz de emerken bazen öyle yapıyor mu?
Mrymrn CananK benim kızımda yapıyor masallah oyle bir ses cikaryiyor ki bnm bile birseyler icesim geliyor istahim açılıyor cok tatlı bir ses o amaa:)