Çok basit, o da eşinizin korunması. Korunmak için emzirme döneminde hele ki çocuğunuz bu kadar küçükken neden kendiniz için korunma yolu soruyorsunuz ki, cevabı burda aramayın bence eşinizle bu konuyu ciddi bir şekilde konuşun, siz çok özelsiniz, kendinize bu kötülüğü yapmayın.