Kızım 8 buçuk aylık ve kabız yavrum 2 gündür kendisini zorluyor ve acı çekiyor çok küçük parça çıkartıyor sadece bezine bile düşmüyor. Ve o küçük parça bile çok kokuyor dün biraz zeytinyağı içirdim ama yine yok var mı önerebileceğiniz bişey hastaneye gitmek istemiyorum 🙏 😔