Ben de de aynı sorun vardı sağ göğsümü emmiyordu ucu yoktu diye süt doldu bende de aynı şekilde o sütü pompayla çektim hem ucu çıksın diye hemde çocuk aç kalmasın diye 2-3 gün sağı sağdım biberonla verdim sonra göğsüme alıyordum tutsun diye birkaç kere yaptım bu şekilde şimdi gayet güzel emiyor iki göğsümüde