Kızlar bebeğim 7 ay 1 günlük anne sütü aliyor tabikide ek gidalarada başladık geceleri çok sık uyanıyor diye gece uykusuna yatrmadan mama yapiyrm sadece ama bugün emzirdim sabah emdi bir saat snra kahvaltı yaptırdım az yaptiriyorm Suanda yine istedi bu sefer 60 cc mama yaptım yedi yine istedi 60 daha yaptım ondanda 30 cc yedi doymuyor demek ki oglende aynı şey oldu emzirdim ardına 90 cc yaptım 80 içti doymuyor demek ki yada normal mi anlamadim