Merhaba arkadaşlar, normal doğumum biraz zor geçti haliyle dikişlerim var ve bakım talimatlarına uyuyorum ilaclarimi da iciyorum fakat lavabodan ciktikdan sonra 3 dk geciyor veya gecmiyor o bölgemde yanma hissi olusuyor yani pisik yanmasi gibi. Bu dikislerin iyilesmesinden kaynaklanan birseymi yoksa iltihapmi nedir bilgisi olan varmi?