Meral895 sütüm çok az bir gün boyunc sağıyorum 70 cc ancak çıkıyor. Sütüm az olduğu için emzirdiğim zaman hemen uyukluyor bu yüzden daha çok mama alıyor. Şimdi eds sistemini denicem sütü arttırmak için. Facebook ta emzirme akademisi diye bir grup var oraya yazdım. Emzirme uzmanı bir bayan eds yapmamı söyledi sonrasında yavaşca mamayı bırakacağız inşallah.