Sibelemrekaya Evet kizlar sizde durumlar nasil biz 1 yaş aşımızı yapmadik daha kizim 1 haftadır yürümeye başladı desteksiz 8 dişimiz var dogum günümüzü kutluyamadik malesef bu ortalikta dolasan hastalik yuzunden sizde durumlar nasil
1-Prensesannesi Sibelemrekaya bizde aynıyız 11 aylıkken başladı yürümeye, iştahı iyiydi ama artık seçmeye başladı, yerinde durmuyor, gel baba dede diyor, gece çok defa uyanıyor anlamıyorum niye uyanıyor 🤦🏻♀️
Sevgi1 Sibelemrekaya bız yaptık asıyı 6 dışı var kosuyoruz kendı kendıne uyumuyor hala gece 5 kere kalkıyor fln
Marvenn Sibelemrekaya ben her gun daha kotuye gidiyoruz diye hic zaman kaybetmeden goturdum asiya. Dogum günümüzu disarida bi kafede kutladık ilk yasi diye herkesi cagirdik bi daha yapmam dedim iyi ki de yapmisim istesem de yapamayacakmisim 7 disi var bu hafta yurumeye basladi artik tek heceli kelimeleri ikinci heceyle birlestirmeye çalışıyo nasi uyudugu belli degil kucakta memede battaniyede bi tek ayakta uyumaz oyle iste bide anneme gelmistim daha turkiyede vaka yokken ben geldim virus cikti eve gitmedim simdi de istesem de gidemiyorum
Deletedmom196 Sibelemrekaya 1 yaş 3 günlük 8 dişimiz var sıralıyor tay tay yapıyor bakalım o minik adımlar ne zaman gelecek. Biraz hastaydı önümüzdeki hafta için aşıya gideceğiz
Sibelemrekaya Sevgi1 bizi aşı icin aramadilar da 21 mart 1 yasina girdi ve emzirince uyuya kaliyo baska sekilde daha hic uyumadi
Deletedmom196 Sibelemrekaya doğum gününü de kutlayamadık. Hazırlıgımız her şeyi yaptormıstım ama bu salgın yüzünden erteledik bakalım yaza herşey düzelirse yapacağım inşallah