[silindi] Kızlar mama meme gittiğimiz için dr kontrolumde tadımlara basladık kabak havuc gibi şimdi keçi yoğurduna başlıycam sizin nasıl gidiyor neler verıyorsunuz??
Dmt-01 [silindi] yani doktor kontrolünde olduktan sonra sıkıntı yoktur bizim doktorumuzda beşinci ayda başlayalım demişti şuan dört aylığız ama beşinci ayda gidebilecekmiyiz bakalım kontrole🥺buarada ilk ne verdiniz genelde ilk yoğurt veriyolar ama yoğurdu yeni denicekmişsiniz sanırm
Alya282019 [silindi] benim bebeğim sadece mama içtiği için bende başladım 3 gün kuralı şeklinde gidiyorum sevdi ek gıdayı inş iştahlı bebekler olurlar😊
balasininanasi [silindi] 4 aylık olduğundan beri elmadır havuçtur sert şeyleri eline veriyorum yalıyo. Çorba yoğurt falan kaşığın ucuyla yalatıyorum. Pasta yaparsam onun kremasından ne bileyim muhallebi falan
mavi1balon [silindi] biz de 5.ayda başladık. Başlarda çok zorlamayın alışması uzun sürebilir erken başlandığı için. Ben de havuç kabak patates brokoli pureleriyle başladım sonra yoğurt verdim. Zaten hepsini 3gun kuralı ile verince yaklaşık bir ay geçiyor ve her şeyi yemeye hazır hale geliyor bebekler💕
mihrosum [silindi] 4.aya girdik bizde bakalım pazartesi Dr bizide başlatacak mı. Bızde mama +anne sütü gidiyoruZ
[silindi] İnek yoğurdu verdim keçi sütğ bulunca keçiye gecicrm. Açıkcası korkuyorum verirken yan etkisi olur mu ye bazı geceler cok huzursuz oluyo cünkü:( avokado ve mız verdim cok az ozellikle muz rahatsız etti avokadoyuda sevmedi
mihrosum [silindi] vallahi bızde mama ywtıstıremıyoruz bıdde cok pahalı aptamil prosyneo kullanıyorum guzel mama ama biraz tuzlu 🤣
balasininanasi Kuubra Öğürmez mi 😂😂 Geçen sabahta eline pide verdim. Ayy koparmış bi parça boğazına durdu 😟 Bi kustu bi kustu. Hemen midesine baskı yaptık eşim soğukkanlı davrandı elini ağzına attı ekmeği çıkardı 🙈 Ama çok korktuk 🙈
Kuubra balasininanasi kıızzz Allah muhafaza o kadar da değil ya salata havuç neyse de pideyi çok rahat parçalar 😂
mihrosum Prensannesi17 gaz yok kılo alımı cok ıyı bız cok memnunuz. Marketlerde satılan aptamil kabızlık yaptı berbat bir mama
Prensannesi17 mihrosum hım bnm oğlumn yüzünde sivlce olunca mamayı kestim süt ürünleri de tüketmiyorum