Bizim ilk 6.9 1 hafta sonra 35 çıkmıştı… Doktorumuz idrarda iyot ve tiroid ultrasonu istedi hemen. İlaç başlayıp başlamamak için. Tekrar 1 hafta sonra 8 çıktı. Bir hafta daha bekleyelim dedi ve tekrar ölçtüğünde 2 çıkmıştı. Biz kontrolü bıraktık artık. İnanın bebeklerde çok değişken oluyor. İlaç bile kullanılacak olsa dua edelim ki tedavisi var👼🏻