54günlük bebeğim var 40 çıkana kadar ilk 7 gün adet gibi kanama oldu sonra lekelenme 30 gün falanda bitti dünden beridr koyu şekilde az az kanama var yani dünden beri 2ped kullancak kadar ne yapmam lazım hastaneler durumuda belli ebeyi yarın arıcam herkes parça kalmıştır diyor sezeryan doğum yaptım