Fatima_omer Bebeğine 6 aydan önce su veren varmı , ayrıca bazı yiyecekleri yalatiyor musunuz , ben arada demiyorum da , zararı da olacağını sanmiyorum
VERA19 Fatima_omer Kızım 4 ay 22 günlük.Sadece mamayla beslendiği için ben hergün az bir miktar su veriyorum,doktor tavsiyesiyle.2 aydır kontrole gitmiyoruz bu ay gidince ek gıda hakkında konuşucam. 5.aya girdiğinden itibaren ağzına değdirip tadını aldırmayı düşünüyorum,6.ayda da yavaş yavaş başlamayı.Tabi doktor ne dicek bakalım🙆🏻♀️
Kardelenkose Ben mama veriyorum ve her mama içiminden sonra 3-4 çay kaşığı veriyorum. Ağzını temizliyor. Ha birde banyodan sonra veriyorum.