Delal Kizlar genelde gece boyle oluyo cok hareketli oldugu icin ince bi muslinle yarim kundak yapiyorum asiri terliyo ama yuzu buz gibi neden olur acaba terliyip hasta olacak diye korkuyorum
Akademisyenanne Delal benimki de oyle. Sirti kafasi hep terli oluyor. Ozellikle emerken cok terler. Beni de terletir. Yuzu de hic isinmaz. Uyurken basina hafif tulbent ortuyorum. Sirtindan da bezi eksik etmiyorum.
Delal Akademisyenanne ozellkle kafasi cok terliyo yattigimiz odayida cok sicak tutmuyorum ama yine de cok terliyo
Akademisyenanne Delal evet benimki de oyle. Odamiz ılık bir sicaklikta. Yine de terliyor. Teri sogumadan siliyorum. Basina da surekli tulbent koyuyorum.