nurarslnn saglik ocagina ya da hastaneye gorunmenizde fayda vardir kesi yerinizin hijyenine dikkat edin ben dogum yaptigim zaman batikon kullandim hergun iki defa ve dus aldiktan sonra fon makinesinin ilik/soguk ayarıyla kesi yerimi kuruttum doktorun tavsiyesi buydu canim iltihaplanma yapmayi korur batikon ve bu söylediğim kurutma yontemi çok gecmis olsun saglikla buyutun bebeğinizi