Seraporucguney Ateşi 37,5 iken calpol verdim vereli 5 saat oluyor ama verdiğim saatten bu yana hep 38 çıkıyor ne yapmam lazım acile gitsem orda ne gibi muayene yapılıyor?
tecrubesizanne Seraporucguney 38’den bişeycik olmaz 38.5 olduğunda müdahale etmelisiniz 37.5 çok normal keşke hemen vermeseydiniz ilacı aşının tesirini düşürür. Huzursuzluğu ağlaması varsa nemli havluyla bilek içlerini ve vücudunu silersiniz yarıma birşeyi kalmaz
Adakusumm Seraporucguney Canım keşke vermeseydin 37.5 çok normal 38 de aynı şekilde 38in üstüne çıkarsa verirsin bundan sonra telaş yapicak birşey yok arada bir ateşini ölçersin
2707 Seraporucguney aşıya gitmeyen önce verdiniz mi ateş çıkınca zor düşer 8 saat aralıklarla 2 gün boyunca calpol verdim ben ayıla gitmeden önce de verdik çünkü yazık o iğnelerin ağrısı da kolay geçmez. Çok kolay atlattık biz şükür
Senaustunbas Canım profili kapatmış ama dediklerini özetleyeyim Aşıların direncini ağrı kesiciler azaltır ateş 38 e yükselirse üzerini soyalım gerekirse ılık bir duş baktınız 38.5 oluyor o zaman ateş düşürücü verelim demiş alifuatserpen doktor
Seraporucguney Senaustunbas keşke önce buraya yazsaydım ebe hemşiremiz 37.5 bulursa calpol ver dedi acemilik işte
deletedmom4842 Seraporucguney 37,5 ateş sayılmıyor neden verdiniz? 38den sonrası ateş sayılır ona göre müdahale ederdiniz