petitehatunn Minik0212 valla o olayı ben bir türlü kavrayamadım. Eğer ağlamıyorsa sürekli aylık kilo gelişimi de normalse doyuyordur
Mom567 Minik0212 evet canım büyük insan gibi düşün su içsen hemen çişin gelir ama büyük abdest hemen gelmez ☺️
Deletedmom388 Minik0212 Evet öyleymiş 4-5 tane çişli bez alıyorsak doyuyormuş.Tabi kilo alımına da bakmak lazım aylık
Srht Minik0212 petitehatunn merhaba evet, 40 ı çıkmış bebek için bir günde 250 gr kadar çiş, 3 kez de 1 tl büyüklüğünde kaka yapıyor olması doyma kriteridir.
Srht Minik0212 3 günde 9 tane 1 tl boyutundaysa sorun yok kaç günde bir yaptığından ziyade miktarlar doyma kriteridir.
Smyyzngn Minik0212 canım benim bebeğim sabaha kadar 4 5 kere kalkar emer şükürler olsun sütüm de var ama bezi o kadar dolu olmaz
Zuleyha__19 Minik0212 güya 5-6 dolu bez alman gerekirmiş günde ama benim bebeğim hiç o kadar çiş yapmadı doğdu doğalı 😂 üstelik kilosu ayına göre çok iyi olmasına rağmen .. o yüzden bende çözemedim şu işi 🤦🏽♀️ Sanırım ağlayıp ağlamamasına bakmak en iyisi
aybukemom Kızlar benim bebeğim 3-4 saat meme emmiyor gündüz . Memeyi ağzına koyunca ciyak ciyak ağlıyor çok yoruluyorum . Günde üç defa bezini değiştiriyorum dolmuyor bile . Nedir bu böyle yaşayan varmı
Dunyamsensn2008 Minik0212 Evet genelde öyle oluyor doyan çocuk altina yapar.Emen yada mama yiyen için söylüyorum.Pek şu içmiyorlar çünkü.