deryatoprak Arkadaslar sezaryan sonrası kanamanız ne kadar surdu ve ne zaman adet oldunuz yarın bır aylık olcak bebegım ben hala adet gormedım amelıyat sonrası kanamam sadece 2 gun surdu sızlerde durum nasıl
MelekAras deryatoprak benim de kanamam çok olmadı.bi hafta bile sürmedi.adet ise hala olmadım.nerdeyse 5 ay olucak.ama doktorum olmaman daha iyi demişti en azindan sütünde azalma olmaz demişti.bakalım ne zaman olucam bnde beklemedeyim açıkçası
Neslihanysldl deryatoprak 45 50 günlüktü kanamam kesildi. Oğlum 4 aylık olduğunda da ilk reglmi oldum
minnakleblebi Kanamam 2 aya yakın sürdü. Bi durdu bi başladı. Adeti de kızım 4 ay 27 günlüktü olduğumda
deryatoprak minnakleblebi herkes 2 aya yakın surdu dedı benım cevremde de demekkı benım durumumda bır sıkıntı var doktorla bır goruseyım
minnakleblebi deryatoprak eltimde sezaryen oldu onun 1 hafta sürdü. Endişelenmeyin sizinkide normaldir ama aklınızda kalmasın yine de sorun drnuza. ☺ benim 2 ay her gün olmadı ama yeri geldi 2 hafta olmadığı oldu
Selimhan Benimde çok olmamıştı kanamam yanlış hatırlamıyorsam 1 ay kadar sürdü ama az az gelmişti oğlum şu an 13 ay 11 günlük 1 hafta önce adet oldum oda 2-3 gün sürdü hamilelikten önce 7-8 gün sürerdi