Kızlar merhaba 8 buçuk aylık oğlum var. Normalde gece uykusuna 12de geçer 2,3 kere uyanırdı. Dün çok erken geçtİ gece uykusuna 9.30du ve 1 kere uyandı.. şuan saat sabah 10a geliyor hala uyuyor. Bu kadar fazla kesintisiz uyuması normal mi ? Bu ay bebekler için ?