Gdogru kuzeyinannesi12 ben 2.dozu dün evde kendim yaptım. Sadece biraz uyku hali oldu dünden beri bugün öğlene kadar sürdü toparladı başka bişey olmadı şükür
kuzeyinannesi12 Gdogru bebeğinde yan etki olmamasına sevindim canım bizde bugün gidicez bizdede Olmaz inşallah ☺️