Pscyho Aktif bebek kullanıyorum gece kuruluk sağlamıyor çamaşır değişiyorum sürekli bana gece kuruluğu sağlayan bez önerir misiniz
Meftunbade Valla bimin bezini kullanıyorum ne pişik ne sızdırma ayrıca ebebekin bezini kullandım baby me oda hiçbirşey yapmadı mecbur mağazalar acılana kadar bimin bezine devam edicem
ozgurkus yagizveannesi aşırı sızdırıyo son aldığım 3 numara mahvoldum valla geceleri sırılsıklam uyandı çocuğum 😣
Sakura-chan Pscyho premium care bile sızdırıyorsa o zaman gece bebeğin çok yapıyor demekki gece sık değiştir bezini
Sahreyldrm Pscyho ben Molfix kullaniyorum hiç yaşamadım sızma falan 12 saat duruyor üzerinde çoğu zaman
Olich Pscyho belki bir beden büyük almak gerekir 🤷♀️Çocuklar mayalı hamur gibidir büyü verirler hemencik ❤️
Alisa58 Pscyho bende kullanıyorum 3 günde bir sızdırıyor 6 numara kullanıyorum acaba büyük mü ondan mı bilemedim
NilMeryem Premium Çare Çok iyi Kizi m 10 Aylık doğduğundan Beri Kullanıyorum Ne Pişik Ne Sızdırma Sadece rbiraz pahalı Bir Bez