Bebeğim 4 aylık. Günde bir kere kaka yapıyor. Anne sütüyle besleniyor sadece. Ve kakası sarıı sümüksü az sulu bazen beyaz şeyler oluyor. Annem dün dediki ishal mi bu çocuk dedi. Bayaa sesli yapıyor çünkü ishal gibi çıkarıyor. Hep öyle yapıyorrr sürekliiiii. Acaba bgrrçkten ishal mi😕