Elif2013 Merhaba güzel anneler bebeğim 3 aylık gaz çıkarmaya çalışırken ağlıyor kakasını yapamıyor.yapmaya çalışırken ağlıyor acaba makat çatlağı olabilir mi doktora da gidemiyoruz kendim nasıl geçirebilirim ne süreyim 😔
Dorukdoruk Elif2013 merhaba poposunu biraz açıp bakın belli olabilir o şekilde. Fucidin kullanmıştım oğlumda vardı. Doktor göstermişti çatlağı ama nasıl anlatabilirim onu bilemedim. İç kısmına yakın yerde. İnce bir kızarıklık hafif bir şişlik vardı.
Bulutbey Elif2013 bize de fito krem ve anestol vermişti karıştırıp kulak çubuğu ile sürüyordum. Birde poposunu iyice açıp ışıkla bakabilirsiniz kızarıklık var mı diye.