Tubina Genelde bezden ziyade ıslak mendilden oluyor.Ben unibaby ıslak mendil kullanıyordum ilk zamanlarda hafif pişik oldu ki ben en gec 2 saatte bir değiştiriyordum altını annem yıkayıp kullan demişti artık sürekli yıkayarak kullanıyorum ıslak mendili .kullandıktan sonra altını biraz havalandırıyorum kuruyuncada bephantol pişik kremi sürüyorum