Arkadaşlar doğum yapalı 33 gün oldu doğuma 75 ile girdim şu an 63 kiloya düştüm doğum öncesi kilom 56 idi ve çok zayıf duruyordum .Şimdi 63 kiloyum popom da dahil olmak uzere her yerim sisti özellıkle göbeğim çok gitmek bilmiyor .Ilk doğumun olduğu içinde bu göbeği nasıl yok edeceğini bilmiyorum.Bu konuda önerisi olan yazabilir mı? Ayrıca göbeğinin gitmesi için çok mu acele ediyorum ?