Çok geçmiş olsun gazdır muhtemelen benim bebeğim de öyle ama gaz damlası kullanıyoruz biz önce fayda etmiyor gibiydi ama daha sonra damlayı koyarken hep aynı saatlerde kullanmaya,ilk damlayı sabah erken kullanmaya özen gösterdim daha iyi olmaya başladı çok şükür.Bi de ayaklarını dizlerinden tutup karnına bastırınca gaz çıkartıyor rahatlıyor onu da deneyin mutlaka