cehnn_ Eğer yalnizca burun akıntısı, hapşırık gibi şikayetler var ise, bol bol emzirip bir iki cay kasigi su vermek, burnunu açık tutmak, odasini nemlendirmek ve aşırı sicaklastirmamak, yeterli olacaktır. 1haftaya gecebilir.
Ancak eşlik eden hırıltı, öksürük, yüksek ateş var ise elbette doktora gorunmelisiniz..
Hastaneler cok guvenli olmadığı icin, doktorunuza mesaj yoluyla danisarak Peditus da kullanabilirsiniz..