Nilnil Arkdaslar bebegim normalde günde 2-3 kere kaka yapardın bir anda kaka yapması kesildi 2 günde 1 defa veya 3 güdne bir defaya düştü bu kabızlık mıdır neden bi anda böyle oldu anlamadım yasayan var mı mudahale gerektiren bir durum mudur ?
BenMathilda Nilnil Kıvamına bağlı. O aydaki bebekler sivi kakayi dahi ikina ikina yapabilir, sebebi gazdır. Eger sivi normal kivamli bir kaka ise kabiz diyemeyiz. İki günde bir yapması da, sütün yariyor derler buyuklerimiz…
AybeK Nilnil benim kızım da 3 aylık ve o da 2 günde bir yapıyo. İlk doğduğu zamanlar hergün 2-3kere yapardı. Bebekler ilk doğduğunda bağırsak yapıları düz olurmuş zamanla düzelip kıvrılınca böyle oluyo demek ki.
Nilnil BenMathilda evet sıvı yapıyo ama bir anda böyle oldu yani 3 defa yapıyodu bi anda 2 gün boyunca yapmadı mesela su an yne 2 gün oldu yapmayalı
BenMathilda Nilnil Olabiliyor o şekilde. Bizimki de birden 3-4 gun yapmadigi zamanlar oluyordu, sut yarıyor diyorlardi. 10, gune kadar bile normalmis yapmamasi
AybeK Nilnil evet. İlk Zamanlar günde 4-5 kes yapıyodu. Bi anda 2 günde bire düştü. Bnde korktum ilk başta ama ebe bana anne sütü alan bebeklerin 1 haftaya kadar normal olduğunu söyledi