Merhabalar bebeğim 8 günlük dün gece ilk defa karnı okadar şiştiki patlayacak gibiydi ama huysuzluğu yok uyuyordu aslında genel olarak çok uyuyor çünkü sarılık oldu emzirebildiğim kadar emzirip emmediği yerde şırıngayla besliyorum sarılığı atsın diye. Dünden beri hastaneleri aradım doktor olmadığını söyledi özellerde devlet hastanesindede acil doktoru bakıp gerek görürse çocuk doktorunu arayacakmış ama koronalı hastalar var diye götürmedim pazartesiye kadar özel doktorlarını beklemem lazım ama çok endişeliyim dün akşamdan beri uyumuyorum gözlemliyorum ne derece normal bu durum yada normalmi allah rızası için anlayan bilen birileri cvp versin ilk bebeğim ve çok tecrübesizim😔