Arkadaşlar gercekden artık napcam bilmiyorum hiç su içmiyo zorla 6 cay kasıgı falan içiyo 7 aylık ek gıda alıyo emiyo. 6 ay sadece anne sütü aldı su vermedik sonradanda hiç sevmedi bebek suyu aldık içmedi arıtıcıdan içmiyo kaynar su içmiyo. Bi ara elma püresi yaptım biberonasu doldurduk karıstırdım içti şimdi gene içmiyo napcamı sasırdım ya korkuyorum bi sorun olucak ne kadar su içmeli😣😭