Arkadaşlar şimdi size mucizeden bahsedicem🤗 kızımın akşam saat 8 de başlayan kolik gaz sancısı vardı bir saat aralıksız ağlıyordu.Ağlması bişey değil katılıyordu ve eşimle her defasında çok üzülüyorduk ben dayanamayıp ağlıyordum😔 neyse arada kızıma serum fizyolojik suyunda. Buhar veriyordum burnu tıkalı olunca kızım bu sesi duyunca sakinleşiyor ver uyuyordu.Aklıma geldi gaz sancısı geldiği zaman bu sesi açayım.Bir de acı elma yağını arkadaşım önermişti.Şimdi ilk olarak gaz damlalarını düzenli saatlerde verdim.Sonra acı elime yağından zeytinyağa damlatıp bir ayak topuğu için 2 diğer ayak için 2 damla güzelce masaj yaptık sonra ütüyle çoraplarını ısıttım ılıyınca ayaklarına giydirdim.Daha sonra karnına masaj ve mendilini ısıttım karnına koydum.Tabi mendili ılık koyuyorsunuz 🥰.Saat 8 e geliyordu bizimki başladı ağlamaya hemen buhar makinesini açtım ve 2 dk için de yemin ederim sustu 😚 sonra da uykuya daldı .Bugun 4. Gün her gün bunu yapıyorum şükürler olsun kızım şu an gaz sorunu yaşamıyor.Bebeklerin ayağını sıcak tutmak lazım 💕 bana şifa oldu dilerim size de olur.Bir tek gaz sıkıntısı için değil ağlamaya başlayınca ilaç gibi buhar makinesinin sesini açıyorum.Ben çok dua ediyorum buhar makinesini çıkarandan 🙃 inşallah size de şifa olur 🙏❤️