Esrarel44 Anneler hayırlı geceler Oğlum 4 aylık ve çişini yok denebilecek kadar az yapıyo. Süt içiyo ama içmiyo değil sadece uyurken içiyo uyanıkken kesinlikle içmiyor. Böyle bir durumla karşılaşan varmı aranızda? Yardımm 😕
Betulkok Esrarel44 atak döneminde olabilir. Biraz huysuz oluyorlar. Google a atak hesaplama yazıp ordan bakabilirsiniz.
Nur-Caner19 Canım süt yap evde ilk sarkı söyle kucagımda sonra sana bakarken içir onu bak içeçek emin olabilirsin ayrıca bencede doymuyor ondan çis yapmıyor brbişin bence
Nur-Caner19 Esrarel44 şimdi ona mamasını yap ayakta sarkı söyle ilk once sana bakıcak garıp garıp sonrada sütünü ayakta sarkı söyleye söyleye içir ben yaptım canım benım işe yaradı
SnmMnss Canım doymuyor olabilir eğer emziriyorsan senin de suyu bol içmen lazım inşallah çözüm bulabilirsin