Esraabozdemir09 Kızlar malum durumdan dolayı yasak geldi . Çocuklarımız hasta olduğunda götüremicek miyiz doktora. Bugün belediyeye sordum yasak dedi . Bilginiz var mı bu konu da
Mom0363 Esraabozdemir09 öyle şey olur mu canım? Hastalık istisna bir durum ve tabiki hastaneye götüreceğiz. Belediye halt etmiş.
canparcam123 Esraabozdemir09 haftaya cuma aşımız var e tabi mecbur götürecez aşı kartımızı gösteririz😅