AnnEmine1 Diger arkadaşın dedigi ek gidaya bagli kabiz muhtemelen ama sizinki anne sutu aliyorsa kabiz degildir. Cok gazı vardır. Gaz damlasi kullanmalisiniz.. Emzirirken gazini almaya calisin. Bebekler bu sebeple kakasini yapmakta zorlanabilir.
Hem ilk uc aylik donemde bu gibi şeyler normal karsilanabilir, sut yarıyor derler..
Mama kullaniyorsaniz, mamanizi degistirip deneyin..
Onemli olan kakanin kivami ve miktari.