Janss Tabikide ben mamaya devam edicem. Ben hergünlüğüne almadım evimde bulunsun. Bu akşam denedim verdim ve dedim sizlerden soruyum hani bir zararı olurmu diye. Muhtemelen inek sütü veren annelerimiz vardır, ben aptamil mamayla başladım onunla da kendisi bırakınca vericem çünkü aptamil mama anne sütüne çok yakın birde bebeğimi besliyor gelişimi sorunsuz,çok şükür. Evet ilk başlarda kabızlık yapardı kusma vardı ama şimdi durdu. Karantinada Almanyada olduğumuz için aradığımız şeyler biraz zor bulunuyor. Bende aç gözlülük yapmıyorum gidip alıyım 4-5 tane bebek maması, başkalarına da düşünmeliyiz sonuçta. Ama bazıları düşünmüyor ya mamayı bulamıyorsun ya da kullandığın mama numarasını.