Zeyzeyuuuu Kızlar doktor bebeğime d vitamini verdi trio acd günde 5 damla yazmıs da . Fakat damla kapağı yok şırınga var nasıl vericem hep şırıngaya az cekiyorumm da fazla verilirse ne olur ?
Ebruliolmak Bende kasik ile veriyorum ardindan süt herzaman düzenli saatinde olmasina dikkat etmeyi unutma
BenDenizMustafakemalinannesi Canım ondan bizde kullandık 0.5 ml olarak ana midesi bulandı oğlumun şuan başka bisi kullanıyoruz