Ayazz444
[bilinmeyen] 2,5 aymı sürdü gazı
Ayazz444
[bilinmeyen] kız geceleri nasıldı gazı varken gece uykusu falan
deletedmom1101
[bilinmeyen] ev sıcak olabilir ve ya ev soğuk olabilir ufacık giren bir ışık rahatsız edebilir ve ya karanlık ortam korkutabilir gazı olabilir dişi olabilir (ki bu ikisi genelde gece çöküyor maalesef) kıyafetleri rahatsız edebilir gün içinde çok yorulmuş uykusunu alamamış olabilir daha yazabileceğim o kadar çok neden var ki bu çocuklar çok zor 😌
Ayazz444
[bilinmeyen] benimkide 1 aylık kendini çok sıkıyo gece 3.4 kere kalkar sabh erkendende uyanır ne zmn düzelir acaba
Ayazz444
[bilinmeyen] inşallah yaa
tubatayfun
[bilinmeyen] dis cikartma genetikmis anne veya baba erken dis cikardiysa bebeklerde erken dis cikarta bilirmis benim ikizler 5 ay 2 gunluk ve dis cirtma belirtileri var
NaimeYilmaz
[bilinmeyen] Uyku gerilemesini bir arastırın derim 🌸 Geç olmadan önlem almanızı öneririm .