Ayın 22 sinde regl oldum 28 de yıkandım bu akşam yine kahve renginde akıntım oldu
bide yumurtalıklarımda kist var ondan olablirmi
doğrusu bir kaç aydr adetlerim düzensizdr yıkandıktan sonra da hep leke leke geliyor 15 güne kadar bu kistten olabilir mi hep böylemi olacak önümüz ramazan yine 15 güne kadar öyle olsa bütün orucum gider