izmirliannee tavsiyem hic gitme saglik ocaklari daha riskli , alip kendin verebilirsin siringali bisey zaten ambalaji acip agizdan veriyorsun. Doktorda ebede aynisini yapiyor , asiyi baska biseyle karistirmiyorlar acip veriyolar .
Bir de asiyi vermeden yarim saat once doyurmaniz gerek , asiyi verdikten sonra da yarim saat gecmeli emzirmek icin bilginiz olsun 😊