aleynasuatkaya bebekler sadece doymak için meme istemezler. Bu algının değişmesi lazım. Evet karnını doyurur ama aynı zamanda güven alır memeden, gazını çıkartır, kendini rahatlatır. Çünkü o bebek daha doğduğunun bile farkında değil kendisini senin bir organın sanıyor. Kalp atışını duymak istiyor. Çünkü 9 ay boyunca onu duydu. Ayrıca emme refleksi var tıkabasa tok olsa da aranacak meme versen emecek. Sonra kusacak. Sütüm yetmiyor diye düşünme , yetmiyor diyenlere de aldırış etme. Eğer ki bebeğin bezleri çişliyse kilo almaya devam ediyorsa bırak göğsünde kalsın. Emsin. O emerken sen de otur keyfini çıkar. Bu dönemlerde ev işi, yemek yapmayı falan pek düşünme. İnsallah anlayışlı insanlar vardır etrafında.