Sevilay68 evet mesleğini bilerek evlendim ama evlendikten sonra yaşadıklarım psikolojik olarak beni çok yordu az çok tahmin edersiniz fakat hiç bebeğinizi camın önünüzdeki koltuğa koyamadıgınız bomba patlarsa cam kırılır diye bir düşünceniz oldu mu olmadıysa da umarım olmaz çevik kuvvet binası patlamasında eşim dakika ile kurtuldu evimde kırılmayan tek bir camım bile yoktu bunlar biriktikçe insanda hiç bir şeyden tat alamaz oluyor sanırım Batı’ya dönünce ilk işim iyi bir tedavi görmek olacak 🙈