Herkese iyi akşamlar. Zor günler geçiriyoruz Allah hepimizin yardımcısı olsun sağlık sıhhat versin….
Bebeğim 8 ayı bitirdi. Emeklemiyor ve henüz dişi de çıkmadı. Her şeyi ağzına götürüyor haliyle. Böylece hiçbir oyuncağı amacına yönelik oynayamıyorum. Hangi oyuncak dikkatini çeker diye soramıyorum çünkü onun için hepsi bir diş kaşıyıcı.. Sizlere sorum, bebeğimle ne gibi aktiviteler yapabilirim nasıl eğlenceli vakit geçirebilirim? Bu aralar aşırı huzursuz sürekli mızırdamaya ve ağlama halinde. Geceleri de uykusunda ağlıyor sürekli. Bu neden kaynaklanıyor olabilir, fikir tecrübe ve tavsiyelerinizi paylaşırsanız da çok memnun olurum.