Meltemgunturkun bebeğiniz sizi sadece aç olduğu için emmez; sizi hissetmek, kokunuzu almak, güven duymak veya orada uyumak için bile emiyor olabilir. Henüz hiç bilmediği dünyaya yeni geldi, tek yapabildiği ise emmek. Bebekler gazı olduklarında bile emmek isterler. Benim 9 aylık oğlum var ve ilk zamanlar göğsümden resmen ayrılmıyordu. Ama sadece aç olduğu için değil, yukarıda saydığım nedenler için de. Hiç mama vermedim ve gelişimi gayet iyiydi. Doyup doymadığını çişli bez sayısından anlayabilirsiniz, günde 5-6 dolu çiş yapıyorsa doyuyordur, sütüm yetmiyor diye düşünüp mama vermeyin derim, doktorunuzla konuşup eğer gerçekten gerekiyorsa verirsiniz.