Seutfu Hayırlı geceler hepinize ❤ oğlum 3 gün önce 4 aylık oldu. Aşılarını olduk. O günden beri sürekli bağırıyor. 11 deyince yatıyordu. Simdi 2 den erken uyumuyor oda 45 dk da bi bağırarak uyaniyor. Memeden 2 çekiyor bagiriyor sonra devam ediyor sonra yine aynı. Atak haftası biliyorum ama baska bir sorun olabilir mi diye aklima geliyor. Birden bire bu hale geldi uşağım. Korona olmasaydı çoktan gitmistim hastaneye🙄 siz ne durumdasiniz. Nasil geçiyor günleriniz 😏
Yaman2019 Seutfu bizde 4 ay 6 günlüğüz geçen hafta olduk aşıları o gece ateşi yükseldi ertesi günde biraz çıktı ama sonra kendi kendine düştü. Fakat inanılmaz sinirli sürekli bağırıyor ağlıyor memeyi istemiyor yatmak istemiyor hep kucakta gezmek istiyor. Mışıl mışıl uyuyan çocuğum uyumak istemiyor ağlayarak uyanıyor. Aşıdan mı oldu başka bişeymi var bilemedim.
Tugrul27 Seutfu benim ayni aglayarak uyaniyor cok huysuzlasti 4ay9 günlük emmiyor dogru düzgün hep aglayarak geri cekiliyor bende anlamadim ki
Busraszc Kabus gibiydi 4. Ay benimde aşıdan sonra başlamıştı 20 gün sürdü ne yaparsam yapayım uyku haline geçemiyordu ağlayarak kalkmalar, gece saat başı uyanmalar … Allah kolaylık ve sabır versin umarım kısa sürer sizinki 🙏
Kubrabalek Yaman2019 merhaba 4 ay sonunda yazıyor uygulamada 4. Aya girdigindemi asi vuruluyor 🤔 hangi aşıları vurulacak? Bu ortamda nasıl gidicem sağlık ocağına kara kara düşünmeye başladım 😔
Busraszc 4 aylık bir bebe de sinir olur mu diyemiyorum ben okadar sinirlenemem heralde , tüm vücudunu kasıp gerilip bağırıyor😁 ve 4 ay 23 günlüğüz huy edindi, kulaklarım çınlıyor oğlumun sesinden 😁
Sanemsoz Yaaa bebeğim 2 ay 23 günlük…korkuyla bekliyorum 4. Ayı.Biz de mi böyle olacağız?? Kendisi sakin bir bebek normalde.
Busraszc Sanemsoz herkesin bebeğinde olmuyor canım benimki zaten huysuzdu daha çok huysuz oldu sadece 😁 sakin bebekse atak geçirmeme şansın daha çok bence😊
Nursenaaaa Benim kızımda 4 ay 18 günlük uyumak nedir bilmiyor bir türlü uyuyamıyorum halbuki uyku saatleri tam oturmak üzereydi ki birden düzen değişti gündüz tamamen uyumuyor gündüz uykusunu unuttuk diyebilirim inşallah biran önce atlatırız geçer bu zamanlar ☺️
Tugrul27 Nursenaaaa benim de gündüz uykulari gitti diye bilirim 10 dk yarim saat bile degil hemen uyanir ki gündüz de gece de cok güzel yatiyor duk duzen degisti
Tugrul27 Kubrabalek canim benimkinin de asilari vardi vurduk mecbur vurulmasi gerekiyor mus gittik hemen ustunu basini cikarip yikadim bebegi de ertesi gun yikadim zaten gitmeden arayin nasil diyorlar sa oyle yapin bazi aile hekimleri getirmwyin diyormus
Yaman2019 Kubrabalek biz tam 4 ayını bitirdiği gün vurdurduk aşıları. İki bacaktan 2 aşı yapılıyor. Zaten ikinci ayında vurulan aşıların tekrarları. Bizim ikinci ay vurulunca hiç sıkıntı olmamıştı ama bu sefer hem huzursuzluk hem ateş yaptı 😔 ben aşıya gitmeden önce ebeyi arayıp haber verdim gidince hiç bekletmeden çokta yaklaşmadan yaptılar aşıları. Ama şu 10 gündür hiç durmuyor hep ağlıyor ve kucakta zaten sütümde kesildi uyumadığım için. Ona da sinirleniyor 🤦♀️ Tükendik valla
Minnak_mavis 4ay 10 günlüğüz ben böyle sinirli bir bebek görmedim.resmen elinde olsa bana vuracak minik elleriyle 😂 bir çekiyor bir bırakıyor bir çekşyor bir bırakıyor bir gülüyor bir ağlıyor..geçecek inşallah
Tugrul27 Minnak_mavis son gunlerde aglayarak uyaniyor geceleri ozellikle ne yapacagimi bilemiyorum sakinlesmiyor emerken agliyor birden sinirleniyor daha emmiyor
Havva_Nur Seutfu bizde 3 gün önce 4 aylık olduk 2 gündür gece uykusuna bi türlü geçiş yapamıyor. Ki normalde emdikten sonra 4-5 saat uyuyan bı bebek. Gündüzleri hiç problem yok nedense gece başlıyor 🙄 bide dişlerimiz de çıkmak üzere diş etleri hep kabardı görünüyor bi patlaması kaldı salyasi da yogun. Zor bı süreç bekliyor bizi. Allah yardımcımız olsun.
Deletedmom265 Aşıdan sonraaa hepinizinmi öyle olmuş 🙄 bebeğim normal bi bebek sakinde değil huysuzda değil öyle bişey 4 ay 17 günlük bi sorun yok virüsten aşıya gidemedim henüz (aşı karşıtı değilim) ama tesadüf mü bunlar 🙄