hosgeldinmelegim_09 Kız süte limon sıktım süt kesti ama çok az kesti lor parçacıkları azıcık oluştu ama süt öylece duruyo yarım saatten fazla oldu altını kapattım bekledim ama hala aynı hatta şimdi içine iki kaşıkta yoğurt attım ama yok hala aynı ne yapsam sizce 🤦🏻♀️
Pinkbery hosgeldinmelegim_09 canım ben 1 kg süte küçük bir limonun tamamını sıkıyorum. Güzel kesiliyor. Tadıda gayet güzel oluyo🙂
deletedmom719 hosgeldinmelegim_09 canım suyunu süzdükten sonra katılaşıyor aslında. Biraz daha kaynatıp az daha limon sık istersen.
Zasya hosgeldinmelegim_09 yarım çay bardağı limon suyu dökmen lazım canım, az döktüysen olmuştur öyle
hosgeldinmelegim_09 Gamzeli2206 tamam o zaman şimdi tekrardan altını açtım ısıtım iyice limon sıkıcam ve yoğurt eklicem inşallah olur 🤦🏻♀️
hosgeldinmelegim_09 deletedmom719 Gamzeli2206 Şimdi tekrar altını açtım ve biraz daha limon ve yoğurt ekledim kesildi 🎉 ama tencereden çok tuhaf sesler çıktı fokurdama sesi gibi ama baya sesli bişey bi zararı olmaz dimi tekrar kaynattığımız için
hosgeldinmelegim_09 Pinkbery ben 2 kilo süte yarım limondan biraz fazla sıktım limonu az geldi o zaman
Gamzeli2206 hosgeldinmelegim_09 yok yok bişey olmaz millet tutmayan yoğurdu tekrar kaynatıp peynir yapıyor
hosgeldinmelegim_09 Zasya altını tekrar açıp biraz daha limon ve yoğurt ekledim kesildi canım çok sağol yine de 😊
Deletedmom138 hosgeldinmelegim_09 limonu iyice sık canım kaynarken hani bazen 1 limon yetiyor bazen yetmiyordu sen yettiği yere kadar sık limon iyice kesilince anlarsın zaten
elmalikurabiye hosgeldinmelegim_09 olan lismi alin olmayani kaynatip tekrar yogurt atin 3 4 kasik. Ben hep yogurt kullaniyorum. Ayrica peyniralti suyunu yani o artan suyu sakin sakin atmayin cok faydali. Sicak haliyle kavanoza koyup soguyunca dolaba atin corbaya kullanin cok faydali
Space Benim annem direkt mayaladığımız yoğurdu kaynatıp yapıyor hiç limon falan uğraşmadan. Hem miktarı fazla oluyor hem de çok lezzetli ben bile seviyorum. Oğlum da 6 aylıkken çok sevdi tadını 🤗