Eşim hiç bi işi olmamasına rağmen günde dört beş saat çıkıyor dışarı yapsınlar şu sokağa çıkma yasağını be kurtulalım hergün bu korkuyla nereye kadar yaşanılacak yüzlerce insan ölüyor hala ekonomi düşünülüyo ilk baştam 14 gün yasak yapsalardı bugun bu noktada olmazdık belki eşime şaf anlatamıyorum