İlk hafta gelen süt kolostrumdur çok değerli bebekler icin, sarı olması çok normal, zamanla rengi açılarak beyaz olacak. Bebeğin her istediğinde emzir sürekli aranması doymuyor anlamına gelmez bebekler kendini güvende hissetmek için de emmek ister ve şuan en büyük refleksi emme zaten.