Elaasmom Kızlar 12 günlük olduk dogdugundada burnunda tıkanıktı boşaltır kendisi dedi bebek hemşiresi hala dolu burnu. Otribebe burun serumu kullanıyorum rahatlıyor uyuyor bi süre sonra tekrar tıkanıyo burnu ve cok da sümük cıkıyor :( ne yapıcam başına gelen varmı
deletedmom1101 Elaasmom Benim oglumunda böyleydi 3üncü ayının sonunda geçti endişe etmeyin temiz tutmaya çalışın düzelir inşallah 🙏
demir1717 Elaasmom Oğlum 35 günlük. Hergün sümüklerini temizliyorum.Odada peteklerin üstünde kavanozla su var.Nemli ortam iyi geliyor.
Elaasmom deletedmom1101 doktora götürdüm bana kızdı daha günlük bebegi bu havalarda sezeryan halinle niye getirdin dedi 3 4 aya gecer her bebekte olur dedi ama içim rahat etmiyor yinede . Siz napıyordunuz peki
deletedmom1101 Elaasmom Doğum yapalı 12 gün olmuş doktorunuz kızdı mı ? Ben 5 günlük sezeryanlıyken cafe cafe geziyordum 🙈 özel bişey yapmadım odayı nemli tutmaya çalışın burnunu da aspiratör ile çekin düzelir bir kaç aya 🙏🙏🙏
Gizemsen Bizimde aynı sorun var canım hergün evi havalandırıyorum peteklere ıslak havlu bide gece soğanı kesip karanfil batırıyorum baş ucuna koyuyorum en azından biraz rahatlıyor 😊
Gizemsen Elaasmom hem havadaki mikrobu kırıyor hemde burun kanallarını açmada yardımcı oluyor daha rahat nefes alır 🙂